Tuesday, September 15, 2009

RINDUNYER KAT ORG NIE....


Rindu tul kat mak...

Rayer kali nie tak dapt raser rendang mak...isk... thn nie 1st time la aku beraya kat luar dr umah...with some1 special ...takuit nyer... by the way, dah besar2 nih, until now aku takder lg la bj aper nak pakai raya... beza tul dgn masa dolu2... skrg nih kalu takder kasut lagi, dah mcm tak nak beraya jer...

yg aku ingat dolu2 mak jer yg jahit baju kami adik beradik...save budget kan... yg pasti baju aku ngan iqa(adik yg bawah aku) mesti samer..cam kembar lak (even kain dier lebih lg dr aku) ... takpun corak samer...tp warna jer lain....

erm...
Special tuk mak
Selamat Hari Raya , Maaf Zahir Batin.... Ampunkan salah silap ida... Ida selalu doakan kebahagiaan mak dunia akhirat... Semoga semua impian mak akan termakbul...








No comments:

Post a Comment