Saturday, September 12, 2009

Tragedi

Lamer rasanyer dh tak menulis kat cni...kekangan masa n masalah kesihatan aku yg kurang

baik...masa sedang kecoh2 H1N1,aku demam sehingga suhu 40 ... alhamdulillah takder aper2 yg

jadi pada aku...cuma aku terkilan sebab masa tue banyak sungguh tugasan untuk aku submit

minggu tue...kesian pulak kat kawan2 yg kena buat part aku...sori guys..thanx sbb sudi faham

situation aku..hanya Allah yg mampu membalas semuanya...

hari nie, kelas aku sgt kelam kabut...kami terkejar2 ke sana sini, tiba2 las minit baru koordinator

bgtau kelas tak ader...masyaAllah...frust sbb sepatutnya mereka ni perlu bertanggungjawab

lebih ...consider la kat kami yg menjalani ibadah puasa nie... blok baru tu jauh... kena

berjalan ketika panas terik...pg2 tenaga dah habis di padang...3round kena lari...

dugaan betul...

ader juga insan2 yg bile susah dtg minta tolong...biler kiter dh tolong, tiba masa kiter pulak

mintak tolong, buat2 mcm tak kenal la pulak... mcm tak pernah jumpa... padahal

tiap2 hari dok ngadap muka yg tu jugak...tak faham betullah aku org yg macam nie...

patutnya awak respek la skit kakak yg aku rasa byk berjasa tu...when u need some one, she

alwiz be there for u...when she needs some help, ???

bulan yg mulia nie, ubah2 sikap tue...jgn suka nak bermuka2...sekali dua buat org tahan lg...

lamer2 esok, wallahhu'alam...semoga kita bersama2 bermuhasabah diri...aku pun bukan

sempurna...tp crilah kesempurnaan itu agar kita sentiasa di landasan yg benar...

Selamat Mencari Lailatul Qadar...

No comments:

Post a Comment